Jak reklamovat

Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost, ale někdy se to stane. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:

Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:

· Reklamace zboží - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady.

· Reklamace dodávky - převzali jste zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité

· Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu (nelíbí se vám ve skutečnosti atd) vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu 14- ti dní od doručení zboží.

Reklamace zboží

Prosíme vás, abyste ihned po dodání zboží zkontrolovali, zda zboží přišlo v pořádku a ve kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud ne, neprodleně nás kontaktujte (do tří kalendářních dní po doručení zboží, nejlépe emailem) a uveďte číslo vaší objednávky (je na faktuře u dodávky) - takové zboží vám bude vyměněno kus za kus obratem poštou. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží při doručení.

Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, podívejte se, zda jste dostali s dodávkou zvláštní Záruční list. Na něm je popsán postup reklamace - tou může být například doručení zboží do autorizovaného servisu. Pokud žádné zvláštní instrukce ke zboží nebyly, nebo už jste je někam založili, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží v záruční lhůtě. Pozor: reklamovat nelze opotřebení, například otupení nožů atd.

Reklamace dodávky
Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?

· nevyhazujte obalový materiál

· máte-li možnost, zboží vyfoťte a to včetně obalového materiálu

· kontaktujte nás pro operativní řešení vzniklé situace - na emailovou adresu marpoint@marpoint.cz

 
2008 - 2020 © Marpoint, Všechna práva vyhrazena